KANELBULLAR MED VANILJKESELLA

2012



Idag serveras det nybakta kanelbullar med iskall mjölk på ett soligt ängö till den som vill! Det här trodde du aldrig va pellan? Jag har verkligen överträffat mig själv nu!
 
 
 



mormor

Skicka i en genom datorn.Det går säkert(så utbygd s.om all teknik är)Tackar på förhand

Svar: Jag kan ju prova.. Tack för bilden på mailen förresten :P
jonnabrehmer.blogg.se


lill-sis

http://ellenbrehmer.blogg.se

Jag är imponerad!

Svar: Jaa du skulle smakat dem också!
jonnabrehmer.blogg.se


mor

men Jonna,nu måste jag verkligen nypa mig i armen...skoja baa...duktig,som vanligt-älskar dig!

Svar: Ja det du... Har ni tur kanske jag tar med mig ett par påsar hem! puss
jonnabrehmer.blogg.se


Pappa

Där ser man.De e en liten bagare idej.Känner nästan doften ända hit:-)Kram







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?