IN THE END WE ONLY REGRET THE CHANCES WE DIDN'T TAKE

2012



Åh jag döööör vad ont i magen jag har.. Inte nog med att jag tryckt i mig typ tio bullar så jäser det i magen av degen som slank ner också.. Åhh att man aldrig lär sig.. Haha
 
Kollade mailen nyss och hade fått en fin gammal bild av momo och popla när jag skördar potatis för mer än fem år sen.. så liten!
 



mormor

lägg märke till-----inga löv på träden-------när skördar du potatis--------på våren-------vanligtvais gör man det på sensommaren----det du---Klurig gåta----jag vet svaret!

Svar: Hmmm... jag kommer inte ihåg mormor? ;)
jonnabrehmer.blogg.se


mormor

Påsklovet 2007.Du var här och putsade fönster(tack).Efter det hade du massa energi kvar.Gjorde "höst"grävningen i trädg.landet.Det kan ha varit den gången som du också hjälpte morfar att ta bort staketet.Med MORORSÅG.Inte klokt att vi lät dig göra det-----vihar alltid litat på din förmåga.Massa kramar från oss.

Svar: Haha ja men just det! Sen gjorde vi klyftpotatis av dem :) Kram!
jonnabrehmer.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?