HOME SWEET HOME

2012



Hej min fina lägenhet, det var längesen!
Första gången som jag är hemma på "riktigt" denna veckan tror jag, fart och flängt överrallt. Har jobbat varenda dag förutom idag, på båda mina jobb. Sen har jag haft föreläsningar, pluggat och spenderat ett par dagar i mönsterås. Igår jobbade jag på Algots till tre, sen hade jag en hel eftermiddag med mina små prinsessor och en kväll med Hanni och Andreas, god mat, ett par glas vin och film. Sen somnade jag gott i deras gästsäng, som efter min, är världens skönaste säng.
Imorse åkte jag till mina fina vän Emma och hennes familj för söndagsfrukost och promenad. Fixade lilla Ella också som skulle iväg på 4-års kalas.
Och sen då? Jo, då skulle jag "äntligen" hem och börja plugga. Handlade, städade och hann inte mer än att öppna datorlocket då Andreas ringde och frågade om jag ville följa med till Citygross. Och det gjorde jag ju för att få ännu lite mer kvalitétstid med lilla flippi.
 
Och nu sitter jag här... Vid köksbordet. hungig. funderar på att börja rensa ut garberoben så halva ligger på golvet. städa lite till går ju alltid. och så borde jag leta upp tvättstugan. och laga maten såklart då.
 
Men nja... Jag får nog allt ta tag i lite plugg först. iallafall anmäla mig till vårens kurser. Ja, så får det bli. Det räcker för ikväll.
 
Kul att jag överlägger och pratar med mig själv.. Haha
 
Är allt bra med er där hemma?
 
Stora tjejen i somras.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?