BEST FRIENDS

2012



 
I fredags när jag kom hem till min syster och hennes man för att vara husvakt över helgen så låg det en lapp på köksön. Eller det var en teckning på ett löv, sån där som man gjorde när man var liten ni vet, man lägger ett löv under pappret och skissar över med en färgad krita så blir det jättefint? Iallafall, på teckningen så stod det ett meddelande: "Till världens bästa syster! Jag älskar dig!" Jag blev lite rörd, tänkte att Hanni, hon brukar ju minsann aldrig vara så överflödig med sina känslor och det var inte så likt henne. Därför blev jag väldigt glad, hon är min bästa vän och jag beundrar och älskar henne otroligt mycket. Tills jag fortsatte läsa...
 
"Kramar från storasyster Antonia 16/10 2012"
 
Jahaja det var alltså inte till mig... Besvikelsen sjönk i botten och jag kände mig lite lurad när jag insåg att det var stora prinsessan Antonia som hade gjort detta till sin lillasyster på 3 månader. Sött.
 
Tog upp detta med min syster idag när vi var och käkade lunch, och då sa hon"men tanken fanns iallafall.."
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska tro, men jag älskar dig lika mycket för det Hanni!
 
Finaste storasystern.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?