YESTERDAY

2012



Såhär hade jag det hela dagen igår!
 
 
Låg i träningskläderna och läste ut min bok jag började på i somras innan jag hoppade in i duschen. Att bara kunna läsa VANLIGA böcker! Det hinner man inte nu för tiden, och jag som är en riktig bokmal.. Har massor av nya böcker som bara väntas på att läsa och nu ska jag införskaffa mig "femtio nyanser av honom" som blivit så populära och sålt i fler exemplar än Harry potter. Det är ganska sjukt.
 
Och sen låg jag i sängen och kollade serier på datorn, sånt man inte heller haft tid med. Skön kväll och jag somnade tidigare än någon annan kväll denna veckan.
 
Idag är jag dock väääldigt rastlös så när jag ringde hem till mamman och de skulle åka till färjestaden för att kolla innebandy blev jag glad, betyder alltså att de plockar upp mig och cirkus en halvtimme och jag får finfin tid med familjen och till på köpet på något att göra. yeeeei happy me.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?