WHAT TO DO?

2012



Hej lördag, familj och alla vänner!
Har en liten sån här ångestperiod då jag inte vet vad jag ska göra ikväll, gå ut? bio? stanna hemma? godis? läsa? film? julpynta? Brukar sluta med att jag tar för lång tid på mig att bestämma att jag har somnat innan jag kommit fram till något... Världsliga problem!
 
Vad gör ni ikväll?



mormor o popla

Hej fina barnbarn.
Vi har jobbat tills.med ett annat barnb. i dag.Knäckäpplen.Ganska knäckta nu-----ska packa en del---åker till Sjövik i morraon.
Kramis fr.oss

Svar: Hej. Jag jag hörde det! Lite ledsen att jag missade julskyltningen, men ska gå på julmarknad här i stan nu till helgen istället. :) Hoppas ni får det bra i sjövik, hälsa kojs och familjen! Kram
jonnabrehmer.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?