VÄRLDENS BÄSTA MORFAR

2012



Alltså nu är det här ingen ursäkt men.... när man pluggar har man ingen tids/dags/datumuppfattning och igår var det den 1 november, dagen jag fruktat sen länge med inlämning och tenta.. Jag visste alltså vad det var för dag men kopplade det bara till plugget och glömde bort min fina morfar som fyllde 73! Hur kunde jag glömde det???! Förlåt förlåt förlåt världens bästa morfar, och det var ju självklart DÄRFÖR ni skulle ha fika på söndag, och jag inte kunde komma.
 
Och till råga på allt så har han varit på sjukhuset idag, och jag kommer fortfarande inte ihåg hans födelsedag, förrän mormor kommenterar ett inlägg här på bloggen och skriver om födelsedagen...
 
Jag brås på morbror Kojs, skyller på det (det är okej va?)..
 
Morfar, förlåt! - Jag ringer imorgon!
 



popla

Hej Jonna

Jag har också haft tentor, när



jag pluggade, och jag vet att man var fokuserad till hundra.

Hoppas att det gick vägen.

Popla







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?