UPDATE

2012



Hej! Här kommer en liten uppdatering.. Denna vecka har varit hektisk, men nu är det äntligen HELG! Utan någontign som helst att tänka på.. Imorgon blir det att strosa runt på stan och handla grejjer till lördagens sittning, med halloween-tema. Vi har planerat sen länge vad vi ska vara och det kommer bli såå bra. Biljetterna till hela halloweenfest-natten var slutsålda på en kvart så det kommer bli mycket folk. Räknar med en legendarisk kväll!
 
Iallafall, vad har jag gjort denna veckan då?
Började ju med besiktning i måndagsmorse, jag fick en rest-tid i nybro så styrde bilen dit och var huuuur nervös som helst. Tur jag hade en av tjejerna med mig annars hade jag nog avbokat, haha. Men som ni redan vet så gick den ju igenom! Har hunnit med ett par besök på det där hemska sjukhuset också, en tjej i klassen har opererats så vi har varit stöd och hjälp. Och igår så skulle jag själv dit, tackar mina brudar som följde med och höll mig i handen. Det där med sjukhus alltså, ryser av obehag bara jag pratar om det. Min allra största fobi, hjärtat börjar klappa, jag börjar andas snabbare, tårarna bränns bakom ögonlocken.. Vet inte vad den här skräcken kommer ifrån, men varje gång jag går in genom dörrarna blir det bara värre. En fobi som har vuxit fram istället för att växa bort. Varnade om att de skulle kolla min ansiktsfärg och sätta mig ner om jag höll på att svimma. Och jo, så illa är det och så töntig jag känner mig.. Sjukhus är obehagligt i sig men sen när man har en fobi blir det ännu värre. Värre än med spindlar - och då kan ni ju tänka er! Nog om det, ska jobba bort det! Förr eller senare måste jag dit igen.
 
Hur som helst, rapportinlämning, pm-inlämning och så tenta imorse. Ska inte säga för mycket, men det kändes rätt enkelt och jag borde bli godkänd..
 
Har också hunnit med att träna, men har sen jag kom hem vid tolv legat helt död i sängen, läst, sovit och kollat på tv. Det är som om allt släppt nu och luften går ur en. När allt är klart och man kan slappna av för några dagar. Nästa vecka börjar en ny kurs - på engelska.. Det ska bli spännande!
 
Större delen av klassen tentaslaskar men jag kommer inte komma från sängen idag känner jag så lika bra att försöka sova tidigt och kurera sig för att vara laddad för en oslagbar helg.
 
Allt bra med er där hemma?
 
 
 



mormor

Hej kära du?Inte dålig hoppas vi.
Vilken bra vecka för övrigt du måste haft.
Natti. Momo

Svar: Haha jaa den blev ju bra först igår när allt var färdigt. Har varit en jobbig vecka!! Var bara på cellprov som alla måste gå på när man fyllt 23 så inget farligt ;) Kram!
jonnabrehmer.blogg.se


mormor

Skönt.Hörde nyss att du ska med till Öland.Heja på B.
Morfar o jag har varit på sj.hus i O-hamn hela dagen.Ingen kul födelsedag han hade i går och sen den här tokiga dagen.Ska bara slappa vid TVn nu.
Kram.
Ps.Välk.på söndag om du hinner.

Svar: men guuuuuud!!!!!!!!! jag glömde ringa!!!!!! Hälsa förlåt, jag ringer imorgon!!! Jag ska jobba på söndag, börjar vid två. I mönsterås alltså så kan tyvärr inte..
jonnabrehmer.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?