POSITIVT TÄNKANDE!

2012



Tänkte skriva värsta negativa inlägget men när jag började insåg jag HUR negativt det var, och jag gillar inte att vara negativ! Men ibland har man dåliga dagar, och idag är en av dem. Är så trött att jag knappt orkar sitta upp, händerna skakar, känner mig inte alls piggelin, kan knappt gå för vaden gör så ont. Och sen har jag tvättstugan - bara det liksom.. haha.. Vet itne varför, men tvätta är verkligen det tråkigaste och värsta jag vet. Skjuter upp på det tills att jag inte har några underkläder kvar (kan till och med gå och köpa nya för att slippa tvätta) och när jag väl är fördig med all tvätt känns det som om jag har klarat av mitt drömmål, är så jäkla glad och lycklig då!! Det är stort för mig att ha tvättstugen och eftersom jag tvättar så sällan blir det så mycket... Handlar inte om att vara lat, handlar om att tycka det är fruktansvärt!
 
Shit vad negativ jag blev ändå. Sorry! Tror det beror på sämnbrist och alldeles för mycket i huvudet. är bra på att tänka på saker jag inte ens borde fundera över. Är ju egentligen en bra dag, min lilla älskling fyller ju 3 år idag. Men hon får ett helt eget inlägg istället.
 
Så, nu börjar jag om! Resten av dagen ska bli bra, ska iväg och träna och envis som jag är ska jag kämpa mig igenom combaten trots benet. Envisades med att gå till skolan förut och bara man kommer igång lite så känner man det inte lika mycket :)



lill-sis

http://ellenbrehmer.blogg.se

OCH jag som älskar att tvätta och få allt rent och allt luktar så gött. Lustigt det dära!
Hoppas att tiden efter tvättiden bidde bra åtminstone.
Natti :)

Svar: men du och jag har ju alltid varit jing och jang...
jonnabrehmer.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?