LIVE AND DREAM. AND LIVE YOUR DREAMS

2012



Har försökt vika min tvätt i flera timmar nu.. Har väl fått hälften gjort, men fan vad det är tråkigt..
 
Annars så har fredagen varit bra (betydligt mycket bättre än vad resten av veckan varit), började med pannkaksfrukost hos mig och sen bibblan hela dagen för att plugga till seminarie som vi har på måndag.
 
Sen var jag jättetrött, men gav mig ut på en löprunda, var assegt till en början och jag tänkte lägga av men efter två kilometer var det som om någon tryckt på en knappt och det kändes som om jag flög fram. Så jäkla skönt när den känslan kommer, oftast så gör den det efter ett par kilometer, det gäller bara att hålla ut till dess. Det här med att springa har varit ett mål för mig, för två år sen sprang jag inte ens en kilometer. Jag kunde inte. Trots att jag alltid varit aktiv, spelat både fotboll och innebandy och testat alla möjliga sporter, alltid varit ute och gått långa promenader så var det där med att springa inte min grej. Mitt första mål var att ta mig runt Pelle-såg hemma, är väl 2 km eller något. Förutom att jag kan bli lite rastlös ibland (speciellt på bandet) så springer jag nu 5 km som uppvärmning (eller okej, springer inte rush precis). Iallafall, idag blev det 7 km i regnet och efteråt var jag sjukt nöjd med tanke på att jag bara tänkte slänga mig i fåtöljen egentligen. GO GO GO! Har ju mina små mål.. hoho
 
Ska ta tag i den där sista tvätten nu, sen blir de movie :)
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?