IF YOU WANT SOMETHING YOU'VE NEVER HAD, YOU HAVE TO DO SOMETHING YOU'VE NEVER DONE

2012



Jag har haft en riktigt effektiv måndag, älskar när veckan börjar med en bra måndag!
Började med datorlabb-lektion mellan 9-12 och vid ett var det dags för den nya kursen.. på engelska.. hängde med mer än vad jag trodde (kanske bara är i början...) och den verkar intressant och rolig! Hoppas bara att det fortsätter så.
 
Efter det åkte jag direkt in till stan för en snabb kaffedejt med herr albinsson, en vän från växjö som jag träffar alldeles för sällan.. Han var här i jobb och när det finns tid så får man ju passa på! Hem och byta om och direkt till gymmet för ett bodystep-pass och lite löpning på bandet. Och seeeeeen.. myskväll med brudarna.
 
Imorgon har jag en inbokad BIA-mätning på gymmet på förmiddagen så med det sagt säger jag godnatt och hoppar i säng!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?