LÄNGST IN I MITT HJÄRTA

2012



Jag och Tonnis hade ett par mysiga timmar i stan förut idag medan hennes föräldrar letade klappisar till henne. Vi gick till Ben & Jerrys för att äta glass, kollade på julgransdekorationer inne på åhlens i säkert en halvtimme, åkte rulltrappor och kikade i massa andra butiker. Observerade henne lite för att få julklappsidéer och vad är det roligaste ungen hittar och säger "det här kan jag önska mig"? Jo ett paket pennor för 10 kronor och en sax... De är underliga de där små, det krävs så lite. Hur som helst, vi hade det jättemysigt och hon tyckte nog det var ganska roligt att gå på stan med moster, trots att benen blev lite trötta och hon fick hoppa upp i famnen sista biten. Haha:)
 
Mitt lilla lilla hjärta - vad jag älskar dig!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?