HALLÅ TIDEN, VART TAR DU VÄGEN?!

2012



Kan inte fatta att tiden går så fort, har spenderat kvällen till att kolla igenom alla bilder på min externa hårddisk. Vart har de fem senaste åren tagit vägen egentligen? När jag ser bilderna så känns det precis som igår, jag kan känna varenda liten känsla jag kände när bilderna togs. Och det lustiga är, jag ser så jäkla lycklig ut på varenda bild, även att jag vet att jag vid vissa tillfällen inte alls var så glad och lycklig egentligen. Spelade jag bra eller är det så att de saker jag inte var glad för inte var så stora egentligen?
 
Sjukt vilken skillnad man kan se från år till år iallafall. Ibland bara blundar man och ibland längtar man tillbaka.
 
Sommaren 2006.. alltså mer än sex år sen, galet!!!
 
Och såhär ser jag ut idag.

"I didn't change, I grew up. You should try it sometime."
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?