DET LACKAR MOT JUL

2012



3:e advent, knappt en vecka kvar till jul och inte en enda julklapp har jag köpt... så idag är det julklappsletning som gäller! Fasar för att vi inte är dom enda i stan idag, vad tror ni?
 
Jag har tagit en välbehövlig sovmorgon efter att ha jobbat först ett pass på algots och sen ett på munken igår. Började 7 och var hemma 3 inatt, så ja jag var lite trött då.. Alldeles precis lagom till att jag hade duschat och lagt mig kommer grannen hem och börjar ha efterfest, ska tilläggas att jag har ganska lyhört så fick läga täcket över huvudet, haha.. Och imorse börjar de SKRAPA gatorna precis utanför fönstret. Envisades med att ligga kvar så lyckades på nåt sätt somna om och sova ända till 12 (!). Skönt!
 
Och nu har jag suttit och smulat ner hela tangentbordet med mina rostade mackor...fint haha. På tal om det önskar jag mig en brödsrost! Har en förmåga att glömma bort mackorna när jag rostar de i ugnen och de är oftast mer lika en kolklump än en fin gyllenbrun rostis...
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?