DEN SENASTE TIDEN....

2012



... har jag haft fullt upp men väldigt roligt! Jag har....
 
... tentapluggat. Kreativt. Alternativt. Som barn på nytt fast med ett sammanhang :)
 
... suttit och väntat på ifall jag skulle få skriva tenta eller inte. Har man glömt anmäla sig får man ta en nummerlapp (och vara där en timme före alla andra), vänta i fyrtiofem minuter efter att de andra börjayt skriva och därefter få reda på om det finns något plats till en.. Det gjorde det!
 
... gått kvällspromenader i mitt fina kalmar.
 
... varit på julfest med det nya jobbet ...
 
... det var spårat
 
och så sjukt jäkla kul!! Mina nya kollegor är så himla härliga..
 
... har träffat min finaste bästaste emelie som jag saknat! (och som flyttar in till stan imorgon. lucky me!)
 
... tentaslaskat
 
... kramats, pussats och myst med mina små stjärnor

... jobbat lite, eller ganska mycket
 
... och precis varit ute och åkt bil i ett snöigt vinterlandskap :)
 

Och nu äre nattinatti puss / j
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?