"A SMILE DOESN'T ALWAYS MEAN YOUR HAPPY, BUT THAT YOU´RE STRONG ENOUGH TO SMILE WHEN IT HURTS"

2012



Det är lyxigt att kunna ta sovmorgon en måndag.. :) Det kunde jag då inte förr när jag började jobba 6.
Springer runt och gör mig iordning, plockar och packar med Disney-musik på högsta volym. Vi pratade lite om det där med Disney i lördags och kom fram till att jag är väldigt dålig på Disney. Jag har inte ens sett hela Lejonkungen och stod bara och skrattade när de andra sjöng med i varenda jäkla låt. Får bli skärpning (julklappstips till antonia - disneyfilmer så att jag själv kan se dem..). Nej jag var mer en Astrid Lindgren-tjej, när jag väl såg på film. Är faktiskt ganska dålig på film rent allmänt då jag aldrig hänger med i andras konversationer om film-repliker, vad gjorde jag när jag var liten egentligen?? Ja just det ja.. hade lite svårt att sitta still så jag och mina syskon spelade in egna filmer istället. Sjukt mycket roligare att kolla på alla de där banden idag som står så fint hemma hos mopla.
 
Hmm, nu tappade jag tråden lite.. och glömde helt bort vad det var jag egentligen skulle säga :)
 
Hoppas iallafall att veckan har börjat lika bra för er också!



Mormor

Hej gulliga barnbarn.
Visst är det så att hos oss finns en filmskatt av stora mått.Den är guld värd och borde läggas på USB och dubbleras och förvaras i bankfack.Natti.

Svar: Hej mormor! Ja det borde den verkligen, vi får se om vi kan fixa det, för det vore så roligt att ha alla filmer! Hoppas allt är bra.

Kram
jonnabrehmer.blogg.se


Popla

Hej

Måndagen har börjat bra förutom halt underlag vid promenad i köpingen.

Mycket välkommen att titta på någon av alla "galna"
fimsnuttar ni gjorde, du och dina syskon, nästan historia nu.

Ha det bra, hoppas vi ses någon gång i helgerna.

Popla

Svar: Hej morfar! Oj, det var inte bra.. Hoppas inte att du halkade och slog dig?
Ja, jag tycker vi ska kolla på alla filmer någon dag - var så länge sen jag såg dem nu!

Vi ses någon gång under helgen, skulle vi ses på juldagen kanske?
Kanske vi ses på Algots innan, kram
jonnabrehmer.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?