YESTERDAY NIGHT

2012



 
Ja, behöver jag säga så mycket mer? Ni ser ju hur glada, lyckliga och hypade vi är. Det var GALET. Massa spex och alla stod upp på stolarna och dansade så fort musik kom på. Vi var flera hundra nollor och alla var lika laddade, det var GRYMT!
 
Jag lär ha synts mest av alla med min knallrosa klänning och glittriga halsband då alla andra hade typ vitt eller svart, och kanske lite mer soft klätt... Men vad fasen, det gäller att läggan ribban högt från första början. :D
 
Idag har vi haft stadsvandring, vi blev indelade i olika grupper, jag var typ den enda från TUR (förkortningen för turismprogrammet) som hamnade i en grupp med bara folk från andra program. Det är tur man är social, inte rädd för att göra bort sig och öppen för knasiga saker för vi har gått runt i hela stan på massa olika stationer och samlat poäng genom olika aktiviteter, sjunga, dansa och fjäska för alla faddrar. Och jag är ju inte den som är den liksom... "Vem ställer upp att samla kulor med tårna i en plastbassäng med vatten och havregryn?" Tystnad.. "Äh klart jag gör det!" Jag älskar såna där grejjer och ställer upp på typ allt. Utom att känna på massa äckliga grejjer med bindel för ögonen. Det fick en annan kille göra. (fast jag lovar, OM jag hade gjort det skulle jag samlat dubbelt så mycket poäng;-))
 
En kort powernap, lite käk och sen är det dags att dra iväg igen. Vädret ser rätt lovande ut och jag ser fram emot en kväll att bara sitta i en solstol, softa, lyssna på musik och dricka ett glas vin. Eller två. Vill ni veta något mer? FRÅGA! :)
 
 



mor kära mor

Så underbart du verkar ha det....e så himla glad för din skull-det kunde nog inte bli bättre,lilla gumman!!!!
Älskar dig såååååååå mycket,lycka till!
Kram,Mamma


Pappa

Håller med mamma där:-)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?