UPDATE DAY ONE

2012



Jag är hemma på en liten mellanlanding för att slänga i mig lite mat och byta kläder. Lägenheten lär se ut som ett bombnedslag efter de här två veckor men det är ju liksom sånt man får ta!
 
Vi började dagen med upprop, fick på oss våra obligatoriska "nolleband", lila är dem och det kunde ju varit värre.. Tänk om vi skulle gått omkring i knalloranga band i två veckor... Mig i orange... Nej, det skulle verkligen inte funka! Haha 
 
Iallafall, så har vi haft rundvandring, biblioteket, studentpuben, gymmet och till sist systemet för att bunkra.. Har hört att det brukar vara ordentligt urplockat efter de här veckorna, mycket förståeligt haha..  
 
Nu ska jag fixa iordning mig, vid tre börjar förfesten inför kvällens sittning. Somebody help me, jag lär behöva rehab sen!!!  Fast det ska bli SJUKT KUL :D
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?