TJA TJA BLOGGEN!

2012



 
Det var inte igår, men nu kör vi igen!
 
Ett nytt kapitel i mitt liv börjar nu. Ny stad, ny lägenhet, ny frisyr och ny karriärsinriktning - jag ska sätta mig i skolbänken igen! Efter att ha jobbat i fyra år så ska jag alltså börja plugga. Och jag är SÅ JÄVLA LADDAD!! Ska bli galet kul och jag längtar med spänning, nervositet, oro och lycka efter måndag då nollningen börjar.
 
Mest för att ni där hemma ska få veta hur jag har det och hänga med i vad som händer så kommer jag skriva. När jag orkar, har tid och känner för det vill säga... Förvänta er inte för mycket!
 
Och när vi lika väl är igång så kör jag igång med seriös träning igen, ett nytt gymkort är redan införskaffat och jag ser fram emot en höst på ett helt nytt gym och massa roliga gruppträningspass! Och givetvis massa springturer och promenader för att utforska min nya stad. En stad som inte är allt för ny för mig egentligen, 4 mil hemifrån men ändå. Still NEW!
 
Sådärja, då får vi väl se hur det här går... Jag kommer antagligen spendera hela dagarna  framför datorn så ett eller annat inlägg borde jag ju få till.
 
Yours!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?