NEVER SAID I WAS NORMAL

2012



 
 
Söndag. Men inte vilken söndag som helst. Inte den där söndagen att "ikväll måste jag lägga mig tidigt för att jag ska vara på jobbet klockan sex som alla andra måndagar". Utan mer en sån där söndag att "ikväll kommer jag inte kunna sova för IMORGON BÖRJAR JAG SKOLAN!!"
 
Jag sitter och att väntar på åka iväg på en liten "preview" med nya klassen, vi ska picknicka i slottsparken! Känns ju skönt att ha sett en del ansikten innan första uppropet. :) Imorgon, 8.30 är det alltså dags. Då är det jag som sitter där i bänken och räcker upp handen när mitt namn blir uppläst.. Om jag är laddad? SOM FASEN!!! Två introduktionsveckor väntar och jag är lite nervös över det där med att vara en nolla, nyast på skolan och vara de som blir utsatta för alla hm, vad ska man kalla det.. roligheter? pinsamheter? hemskheter? Haha..  Förbered er på roliga, knasiga, sjuka och helt galna uppdateringar. Det börjar lite lugnt imorgon med stadsvandring och välkomstsittning och sen på tisdag så ska vi.. NEJ vet ni... Nu måste jag verkligen skynda mig!! Fortsättning följer..........
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?