"HEEEY SEXY TOURIST"

2012



Regn!!!!?? Vad är det för påhitt? Vi som skulle grilla och lyssna på band! Ändrade planer, blir istället en hemmakväll då det troligtsvis är lite svårt att ens tända grillarna i det här hällregnet.. Å andra sidan kan det vara ganska skönt att ladda batterierna för morgondagens stora händels - AMAZING RACE! Ni som har sett det på tv, ni vet vad det går ut på. Vi ska springa runt i stan på massa uppdrag. Blir kul!
 
Idag har det varit en ganska soft dag, vi har hängt vid långviken och spelat volleybollturnering. Idag är det också en nykter dag för att vi ska få chans att återställa våra magar.. Kan ju vara bra för det är en hel del dagar kvar! Som sagt ganska soft dag och det behövdes verkligen efter gårdagen. Först hängde vi i Kalmarsundsparken, drack, lyssnade på musik, pratade och hade trevligt. Sen så dansade vi hela natten på Vallen, där det också var ett coverband som spelade. Jag älskar låtar när man kan sjunga med och trodde inte jag skulle ha någon röst alls imorse när jag vaknade. Med tanke på att man går runt i stan och skriker hela dagarna också.. Ja herregud, ni skulle se mig.... haha .
 
Hur som helst, idag kom jag knappt ur sängen. Ont i hela kroppen = träningsvärk!!!! I både vader, lår, rumpa, mage, armar yes you name it.. Och till på köpet gick jag så hårt in i volleybollen att jag förmodligen har vrickat stortån, eller åtminstonde sträckt den (kan man sträcka en tå?!). Så går det när man offrar och slänger sig!
 
Bilder från dagen kommer sen!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?