HAVING THE TIME OF MY LIFE

2012




Kan utan tvekan säga att DETTA ÄR DET BÄSTA VAL JAG HAR GJORT!!! Skolan har inte börjat än men jag har så sjukt roligt och känner redan att det här är PRECIS RÄTT!! Sååå mycket nya människor, strålande sol, fett roliga dagar och min hals är kaos efter alla program-sånger..
 
Jag hade tänkt skriva ett inlägg imorse om gårdagen men ja, ni vet ju hur det är, intensivt och saker att göra hela tiden. Och det var inte direkt så att jag skuttade ur sängen idag kan jag säga haha.. Det skulle bli lugnt igår och till en början var det väldigt soft. Vi satt ute på ett stort gräsområde vid vattnet, flera hundra studenter, lyssnade på musik, pratade och bara hade det allmänt trevligt. Vid tio.tiden rörde vi oss därifrån och många drog hem. Men inte vi nej. Vi var på "efterfest" (klockan 22???) där det mest var såna som går årskursen över oss. Där kastades man direkt in i "studentfestlivet" och det var första korridorsfesten. ASKUL! Var hemma runt ett nån gång och däckade med en gång. Tills... jag vaknade imorse och inte vågade öppna ögonen för att känna efter hur jag mådde. En dubbel treo, en dubbel resorb, en halv liter vatten och en kalldusch sen var jag redo även för denna dag. Som varit sjukt kul den också!!
 
Idag har vi haft klasskamp och för tillfället är jag lite smått lack då VI BORDE VUNNIT! Kan inte prata mer om det just nu... Men det kommer en summering från det också, I promise.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen då jag sitter här helt dygnsur efter att ha letat vattenballonger i en liten plastpool, med munnen! Vi var tio stycken från klassen som gjorde det och jag fick höra att jag hade goaste stilen. Som en pingvin dök jag rakt ner i poolen. De andra var blöta på framsidan av överkroppen. JAG VAR DYGNSUR HELA JAG!!! Hahaha.. Det var bara ett litet smakprov...
 
Blöt vare ja..








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?