POSITIVT TÄNKANDE

2011



Inatt låg jag vaken länge innan jag somnade. Låg och funderade och somnade nog till slut av ren utmattning. Imorse så vaknade jag pigg som en lärka med inställningen om att allt löser sig. Gick till jobbet med en överdrivet positiv attityd och vilken bra dag det har varit! Jag har haft en massa energi och idéer. Vad man har för inställning är så viktigt, visst kan man inte vara på topp jämt men en litet leénde, även om det inte känns i hela kroppen, kan man ändå försöka klistra på de dagar då allt känns skit. Då uppfattas du ändå som en glad och positiv människa. "Ett leende betyder inte alltid att du är glad, utan att du är stark nog att le även när det gör ont."

Inte för att jag har något att må dåligt över idag, idag är jag faktiskt väldigt lycklig!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?