JONNA 22 ÅR.

2011



"Godmorgon Pia!! Vet du vad det är för dag idag?!"
"Ja, fredag?"
"Ja såklart, men vilket datum??"
(Pia kollar kalendern) "Den 23e?"
"Jaaaa och vad betyder det??"
"Jag vet inte?"

"Det är ju min FÖDELSEDAG såklart!!!"

Jo så är det alltså, för 22 år sen, klockan 05.19 föddes en liten tjockis på nästan 4,5 kg på Kalmar BB. Och lika kul som jag tyckte det var att fylla år när man var liten, lika kul tycker jag det är nu! Även att man inte får frukost på sängen och sång längre så har jag blivit mycket firad redan ändå. Blommor och choklad på jobbet och presenter redan igår till och med. Lycklig tjej :)


    

En grym träningsvärk i magen har jag fått av min lillasyster. Tack Ellen, tack. Och lite extra träningsvärk i rumpan gav jag mig själv i present igår. Är väl bästa presenten i längden men fan vad ont det gör nu :)









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?