"KEEP ON WALKING THAT ROAD AND I FOLLOW"

2011



Ibland är det skönt med ensamkvällar. Ikväll har jag varit och fått lite färg, kände mig väldigt blek nu när all sommar-bränna har försvunnit. Sen var jag på gymmet och blev plötsligt jättesugen på nya träningskläder. Det räcker ju med att se alla snygga träningskläder så vill man ju bara träna mer, haha. Jag skulle mer än gärna träna i det här från sportamore 

Firebird TT Adidas Originals Sweaters Rosa/VitRacerback Bra A-B Stay in place Sport Bras Mörkrosa
Sport Bra, Smash Björn Borg Bras RosaThe Graphic Racer Tank Nike Sportswear Tank Tops Grå
Candlelight Drop of Mindfulness Tank Tops Svart/RosaIconic Power Knee Tight W Newline Tights Svart

Om jag gillar rosa? Nej, men det kan man väl aldrig tro? :)










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?