"MAN BORDE UPPSKATTA DET MAN HAR INNAN DET ÄR FÖR SENT"

2011



På mitt köksbordet har jag en bild av två stora förebilder, mormor och morfar. Eller "Mopla", momo och popla, som jag sagt sen jag var liten. Jag växte i princip upp hos dem, eller ja, jag spenderade väl ungefär lika mycket tid där som hemma. Och jag har fler minnen som jag minns därifrån än hemifrån. Plötsligt sitter jag här och inser att lika fort som jag blir äldre, lika fort går det för dem. Inte för att jag är orolig över att de snart kommer lämna mig, men jag är väldigt dålig på att ta till vara på tiden som faktiskt är Nu. Det är inte meningen mormor och morfar, ni är ju bäst!



Nu ska jag snöra på mig walkingskorna och gå en runda innan det är dags att ta tag i det där som kanske inte är så roligt men som man måste göra ändå, städa..





mormor o morfar

Popla och jag har just läst din blogg.Vi är rörda.Du vet att vi finns.Jag tycker att du på dina 22 år har tagit många bra beslut,du har klarat av många kniviga situationer-komihåg- det av framgångar och motgångar man lär sig.Tro på dig själv---du får gärna testa dina tankar på oss.Vi ska försöka att inte vara för mycket "besserwisser"

Många kära godnattkramar.Momopopla


Anonym

Popla och jag har just läst din blogg.Vi är rörda.Du vet att vi finns.Jag tycker att du på dina 22 år har tagit många bra beslut,du har klarat av många kniviga situationer-komihåg- det av framgångar och motgångar man lär sig.Tro på dig själv---du får gärna testa dina tankar på oss.Vi ska försöka att inte vara för mycket "besserwisser"

Många kära godnattkramar.Momopopla







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?