GOOOOD TIMES

2011



Igår hade jag en sån jäkla bra dag, var glad hela dagen och hade två klasser på besök som livade upp hela dagen. Var som vanligt nervös innan men det gick så himla bra att jag levde på kicken jag fick efteråt. Dagen idag har också börjat bra, var uppe tidigt, var ett par timmar på jobbet och hade besök av en klass. Har hunnit med att träna, plocka här hemma, duscha, äta frukost och läsa tidningen och nu ska jag iväg och städa bilen innan jag ska till jobbet igen och plocka upp ett par stycken. Vi ska på brandutbildning i eftermiddag. Ska vara ute så jag tackar för det fina vädret som gör en så lycklig. Jo men som sagt, bra dagar! Och jag tror jag behöver det. :) Ps. Hade bildfunktionen funkar så hade ni fått en fin bild som jag kämpat med i en kvart.. Ds.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?