" 'CAUS I HAD A BAD DAY "

2011



Synd att det inte går att ladda upp bilder för tillfället för jag hade för en gångs skull tagit värsta fredags outfit-bilden. Inte så värst uppklätt men ändå, här har jag ansträng mig med att försöka ta bild med självutlösaren och sen funkar det inte. Typiskt! :) Har jobbat hela dagen och nu ska jag iväg på sexparty.(Edit to mormor; sexparty är när en vän bjuder in sina vänninor på "party" då det kommer en säljare som visar sexleksaker. Säljaren är mest en anledning till att man ska få ihop alla sina vänner och umgås, prata skit och dricka gott. So DON'T BE WORRY. Jag har inte förlorat förståndet helt! ;). Har haft en ganska dålig dag och skulle helst vilja ligga hemma i soffan, men det gör jag ju nästan jämt, och jag tror det kan bli väldigt trevligt när jag kommer dit. Med ett glas vin och vänner inblandat blir det alltid lyckat. Oj, klockan visar visst att jag verkligen inte borde sitta kvar i soffan längre, jag vet inte ens vart jag ska. Tack google maps för att du finns!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?