"NOTHING IS IMPOSSIBLE"

2011



Hej hej godkväll 

Jag sitter här med en kopp te, mina betyg och massa andra papper utspridda över hela köksbordet. Funderar och försöker få lite rätsida på livet. Försöker hitta lite klarhet i det hela men huvudet är bara snurr. Tror jag är alldeles för trött för det här. Efter knappt en timmes sömn inatt (har det varit fullmåne?!), 11 timmars jobb, zumbapass och en halvtimmes styrka på gymmet borde nog egentligen sängen vara min enda vän just vid det här tillfället. Har lite kvar sen ska jag nanna.

På tal om zumba, fasen vad kul det är! Där har jag verkligen hittat min grej. Jag har kört ett pass på söndagskvällar hela hösten men har nu börjat på ett annat pass också, med en annan instruktör. Och jag älskar det. Musiken, känslan, rörelserna och glädjen! Om ni inte provat, GÖR DET! Annars hoppas jag ni tränar på på annat sätt, själv har jag gett mig fan på att jag ska klara mer än vad jag nånsin klarat innan. Om man bara vill så går det, kom ihåg det!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?