MAN VET ATT MAN TRÄNAT HÅRT NÄR...

2011



...man har blåsor i händerna
...man måste ta hjälp av händerna för att få upp benet till nästa trappsteg
...man inte kan hänga av sig jackan för att armarna inte vill lyfta

Jag sa att träningspasset i tisdags var bra, men idag var det grymt! Min självdisiplin blir bara bättre och bättre och jag klarar saker jag aldrig trodde jag skulle kunna. Jag lyfter tyngre, springer längre och känner att för varje gång blir det lite lättare. Just nu tycker jag det är KUL att träna. Man dör ju faktiskt inte av att ta i lite hårdare än förra gången. Underbar känsla, för att gå till gymmet med inställningen om att det är skittråkigt, det ger ingenting.. Viljan är nummer ett!




(Mamii - julklappstips. ;) Ett par träningshandskar så jag slipper blåsor!)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?