"LIVET ÄR INTE DAGARNA SOM PASSERAR, DET ÄR DAGARNA VI MINNS"

2011





(Har skrivit flera mobilinlägg idag men ser att jag bra lyckats med en rubrik...)


Dagen då jag blev storasyster. Dagen då jag fick mitt körkort. När jag tog studenten. Flyttade hemifrån. Åkte till USA. Dagen då jag fick reda på att jag skulle bli moster. Dagen då jag blev moster. Min 10års dag. Mitt 18årsfirande. Dagen då jag fick reda på att jag skulle bli moster - igen! När jag såg gyllene tider i växjö. Per Gessle i Borgholm. Roxette i Göteborg. Dagen när jag fick nytt jobb. Spontana händelser.

Ja, det finns många dagar som jag minns som om de var igår och skulle kunna återberätta precis i detalj. Det är faktiskt så, att livet är inte dagarna som passerar, det är de dagarna vi minns. Det här datumet kommer jag alltid minnas, 28 november.




<3


Mr Nyfiken....

Remember remember the 28 of November:) But why? What was special? haha / Mr Nyfiken´´







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?