"FIGHT FOR WHAT YOU WANT"

2011




Den bästa medicinen mot ensamhet och rastlöshet är att göra något. Hitta på vad som helst. Städa, träna, gå ut och gå, träffa en vän, diska, sätt på hög musik och dansa framför spegeln. Något som kräver energi och får dig på andra tankar. En promenad med hög musik i öronen brukar alltid hjälpa mig. Jag tänker så mycket klarare och plötsligt är det där lilla problemet som du gick och grubblade över inget problem längre. Man ser lösningar och så här är det, att jag tror att det finns lösningar till allt och i många fall är det nog inte så svårt egentligen. Man stressar upp sig, eller jag är iallafall väldigt bra på att stressa upp mig och oroar mig ofta onödigt mycket. Ofta blir det svårare att se ljuset i tunneln om du bara ser problemen. Försök hoppa, ducka, titta runt - försök se andra möjligheter och snöa inte in dig på ett spår. Då kommer du aldrig se ens en strimma ljus. Tro på dig själv, jag vet ibland är det sjukt svårt, men ibland måste man vara lite ego för att komma framåt.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?