.

2011



Godmorgon!

Vad härligt det är att vakna av sig själv - utvilad, fylld med massa energi och med en jävla träningsvärk i rumpa och lår! Somnade tidigt igår så inatt har jag fått mina åtta timmars skönhetssömn utan vakna perioder. Har tänt ljus och sitter här i mörkret och myser med frukost och morgonradio. Idag ska jag iväg till ICA Jämjö på nätverksträff. Det är drygt 11 mil dit och jag är ju inte direkt jättehaj på det där trakterna så ska bli spännanade att se om jag hittar.. Har laddat bilen med massa bra skivor så jag ser faktiskt fram emot ett par timmars körande. Jag älskar att köra bil! Speciellt ensam när man kan sitta och sjunga (eller snarare vråla) med i musiken när ingen hör. Ibland brukar jag tänka att det kanske ligger någon i bagaget och gapskrattar åt en. Haha. Men jag är inte ensam om det va? Fast jag sjunger faktiskt inte i duschen..







Nu kommer min fina rosa termomugg med spegel och diamanter till användning!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?