Onsdag

2011





Det är lustigt att man ska ha sån ångest i slutet av en ledig dag, man vill liksom att det ska vara kvällen innan igen och att man fortfarande har den lediga dagen framför sig.

Nåja, det är nog bara för att dagen varit så bra man känner så!

Efter att vi hade ätit frukost lämnade vi lilltjejen på dagis och jag passade på att sola lite innan vi hämtade henne igen efter ett par timmar. Lunchade på spelcaféet och fortsatte hem till linn och lilla lucas där det bjöds på kaffe.
Har hunnit med att hälsa på hemma hos mamma också, sprang en runda innan och när jag kom dit ville mamma också ut och motionerna. Sagt och gjort, powerwalk en timme och det gav mig bara mer träningslust! Eftersom jag hade inneskorna i bilen svängde jag förbi gymmet och körde 45 minuter på crosstrainern och lite styrka. Är sådär härligt slut nu så resten av kvällen är soffan och tvn mina bästa vänner. Anna Travis calling..







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?