Seasons come and goes, but I will never change

2011




Nu har jag suttit och knåpat på ett inlägg i cirka en halvtimme, jag kommer fortfarande inte på något att skriva. Vad jag har gjort idag? Har hittills bara hunnit med att jobba, plocka iordning här hemma och diskat, så nej. Det är inte speciellt roligt att skriva om. Att jag har varit ute och testgått mina nya skor i solskenet? Nej, då skulle jag ljuga. Det regnar! Att jag tänker spendera resten av eftermiddagen i soffan med att läsa ut min bok och dricka vaniljte? Nja, inte speciellt flashigt. Att jag fortfarande är sjukt besviken för fotbollsbiljetterna? Nej, det är alldeles för negativt. Att jag ser fram emot att träna ikväll för att jag har vilat sedan i måndags? Vem bryr sig liksom om det..

När regnet faller ner och trädtopparna vajar så drömmer jag mig bort, till italien och till våren som tycktes sig vara så nära för bara någon dag sen. Men man slutar aldrig förvånas, i helgen ska ni se, blir det nog snöstorm!















Italien februari 2008.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?