Lördag

2011



Kul att man verkligen får sova när man äntligen har sovmorgon. Jag tyckte nog allt att jag förtjänade en sovmorgon efter gårdagens 15 timmars jobb, men det tyckte tydligen inte min hals. Jag kände redan igår att något var på väg, febrig och dan. Vaknade vid halv sju imorse, frös så att jag skakade och det skar som knivar i halsen. På med massa kläder, göra te med massa honung, värmekudde, blöt handduk på pannan och ett par panodil. Somnade om och vaknade igen vid nio. Då var det bra att gå upp och kila ner till affären för att köpa värktabletter och något för halsen. Jag svär, jag har aldrig någonsin haft såhär ont. Skulle kunna börja gråta vilken sekund som helst.


MEN, hur som helst, inge vidare att veta va? Haha

Idag har vi vår och alldeles strax blir det en tripp in till oskarshamn. Om jag får bestämma blir det glass i solen också. Kan ju alltid skylla på att det är bra mot halsen. :) Och förresten, idag är det min sjätte godisfria dag. Det ni!


Krya!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?