Bara lite klagande såhär på kvällskvisten,

2011




För SATAN vad ont jag har i mina benhinnor. Inflammation så det bara smäller om det. Inte går det att göra speciellt mycket mer åt det än att vila, men vila - vem har tid med det? Jag vill både jobba och träna!

Inte blir det det minsta bättre av att jag envisas med att springa på gymmet efter att ha gått tolv timmar i sträck på jobbet i utslitna skor (note to myself: måste köpa nya skor!) Det brinner verkligen och jag måste se ut som en tok när jag ligger här i min nybäddade säng och snurrar på fötterna för glatta livet för att "stretcha". Haha

Och så har jag sträckt mig i ena vaden. Och mina händer sviiiider av uppfläkta nagelband.


Så står det till med mig ikväll. Godnatt!


mormor

Du måste vara rädd om dig!Börjamed att köpa nya jobb-skor.KRAM







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?