While time passing by

2011



När jag börjar vid sju så ställer jag alltid fem alarm på min mobil, det första ringer vid sex. Jag är världens bästa snoozare, och ifall varje alarm ringer var femte minut och jag har fem alarm ställda, med tio minuter mellansrum. Då kan ni nog räkna ut hur många gånger klockan ringer. Jag lyckas ändå somna mellan varje ringning och går inte upp förrän tjugo i sju. Exakt. Är klockan 06.39 ligger jag alltid kvar tills den slår över till 06.40. Även att jag bara ligger och stirrar på mobilen den sista minuten. En principsak eller bara sjukt betéende?

Hur som helst så var det inte den superintressanta informationen jag ville dela med mig av. Ville bara säga att när klockan ringde imorse vid sex var jag superpigg. Inte direkt så att jag skuttade upp ur sängen men jag kunde inte somna om. Jobbade 7-14, och tiden går alltid så fort när man jobbar den tiden! Energikick efter jobbet så när jag kom hem satte jag igång med storstädning (med gardinbyte och allt!) för framtida besök. Men mitt lördagsbesök verkar inte vilja kooomma.. Nåja, det är nog bara jag som har dåligt tålamod. Ikväll bjuds det på pizza och fifa här. Grabbigt? Ja, har man en lillebror på tolv år så. ;)




Anonym

http://ellenbrehmer.blogg.se/

Du är inte ensam, är precis likadan!

Jag har dock tre klockor ställda, med flera alarm på vissa, thehe.

HA EN TREVLIG KVÄLL & HÄLSA.


mammahar oxå treklockor ställda,så det måste va ett släktdrag


mamma

samma här-släktdrag?!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?