I got a secret

2011





Jag borde verkligen sova, kom hem för tre timmars sen och tänkte hoppa i säng med en gång men som vanligt fastnar jag vid datorn och tvn. Kollar på Wallander och hänger inte med för fem öre då jag sitter med datorn i knät samtidigt. Skyller på att jag måste se klart filmen innan jag kan förflytta mig till sängen. Dålig ursäkt, ja visst.

Jag har haft en superbra helg. Jobbade till två igår, gick hem och städade iordning. Men när jag skulle börja välja kläder inför kvällen blev det genast stökigt igen. Halva garderoben ligger på golvet, men vet ni vad. Det tar jag hand om en annan dag!

Kvällen spenderade jag på förfest med nio killar, fifa och vidare till palace. Trevlig kväll som avslutades med massa godis från maxims och fyrkantens gyros. Mums! (tänk maria montazami)

Sov ända till ett (!) idag, välbehövligt. Sol, vårkänslor, lunch på zorbas med rasim och helena, en sväng på stan, ännu mer godis och cola, fotboll på tvn och mys. Fin söndag!



Och vet ni, nu rullar eftertexterna så nu finns det väl inget val längre. Imorgon är det måndag igen, klockan är som vanligt ställd på fem och elva timmars jobb väntar. Längtar redan till min sovmorgon på lördag!


Godnatt!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?