Pretty pretty please, don't you ever ever feel

2011






Idag är jag oförskämt pigg, med tanke på vinet och den tequila rose jag och mickis fick i oss igår. Klättrar på väggarna här hemma, vaknade pigg som en lärka vid nio, (Första sovmorgonen på länge och jag kan inte sova längre än till nio?!) försökte envist knipa ihop ögonen och somna om, men det gick inte. Gick upp och började städa istället, tog tag i all tvätt och började skura toan. Vem fan har sån energi efter att ha varit ute och inte sovit mer än fem timmar? Tydligen jag. Nu har jag skurat varenda vrå och vet inte vad jag ska hitta på. trisstress.

Hur som helst, jättelyckad kväll igår! Både jag och mikaela hade jobbat och jag hade hunnit med ett pass på gymmet. Trötta båda två och med huvudvärk som spökade, men efter lite mat så korkade vi upp, spelade spel, gjorde iordning oss och och skrattade så mycket att vi var tvugna att måla på ny mascara. Det blir alltid bäst när man inte har några speciella förväntningar, så ganska sent tog vi oss ut på stan och dansade tills fötterna värkte! Nästan så att jag känner av lite träningsvärk idag, haha


Vissa dagar är såna dagar då ingenting passar, igår var en sån dag.
Beslutsångest och femhundra klädbyten. Till slut hade jag inte tid att byta mer.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?