-

2011







Jag har gjort något dumt. Fick en tanke om att rensa ur och skapa lite ordning i min garderob. Och det var inte idag, utan för några dagar sen. Vilket innebär kläder över heela mitt sovrumsgolv. Suck. Jag skulle alltså egentligen behöva ägna min söndag åt att göra färdig detta. Som tur är väntar jag inget besök ikväll. Så vad säger ni? Är det okej att låta det vara tills imorgon? ;)

Den här veckan har varit en bra träningsvecka, kände mig inte riktigt på topp i början av veckan men har ändå hunnit med rejält med uppladdning inför vasaloppsspinningen (den är ju snart. HJÄLP! förstår fortfarande inte vad jag har gett mig in på. haha..). Igår så var jag med min lilla älskling hela eftermiddagen/kvällen. Vi var ute och provkörde hennes nya åk. En riktig racervagn. Kallt som tusan, medan jag höll på att frysa händerna av mig så låg lillan nöjt nerbäddad med täcke och kudde och sussade så gott. Vad gör det då att jag fryser om händerna? Så länge hon har det bra :) Vi åkte upp till blomstermåla och överraskade lillebror/morbror på innebandymatch. Efter det bjöd mamma på nybakat fika. Och att äta massa bullar och kärleksmums efter att bara ha ätit frukost kanske inte var världens smartaste drag. Speciellt inte när frukosten bestod av ben&jerry's.. Haha huja, är det lördag så är det. Och när jag ändå var igång så passade jag på att trycka i mig både tacos, chips och godis under dagens gång.

SÅ, med andra ord så var verkligen dagens spinning välbehövd!

Nu funderar jag på en promenix sen ska jag bädda ner mig i soffan framför solsidan och wallander.

Ha en fin söndagskväll.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?