-

2011





ikväll har jag haft besök av min fina gamla vän nathalie. det är så härligt med vänner som man inte träffar på jättelänge och sen när man ses är det som om det var igår. lättsamma människor, sånt gillar jag!

kvällen har bestått av fika, chips&dip (var väl egentligen inte mening med en sån onyttig kväll, men ibland kan man bara inte stå emot alltså haha) och en massa skratt. magen fick sig rejäl träning av allt skratt och det andra får jag kompensera med att jag varit duktig och tränat både måndag, tisdag, onsdag.

imorgon, fredag.
det är jobb som gäller fram till två, en liten sväng till gymmet och sen in till stan för att käka. känner ju faktiskt en kille som fyller år idag (eller för tio minuter sedan åtminstonde), inte illa de. grattis får jag lov att säga idag och gratuleras gör det imorgon!



neheni, dags att sova. nattinatt







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?