FRÖKEN KAN FELV.

2011




13 blåmärken på bara benen är resultatet av att vilja vara fröken duktig. Med gott samvete låste jag för sista gången dörren till min gamla lägenhet och i samma stund släppte en sten från mitt hjärta och hjärtinfarkten som jag de senaste dagarna har väntat på flög iväg med stormen. Nu är det bara det roliga kvar - att fixa i min nya fina lya! Har visserligen bara tre kartonger kvar att plocka upp och också det är ett tecken på alldeles för mycket stress. Jag vill att allt ska vara iordning med en gång, helst nytapetserat en timme efter att jag satt min fot innanför dörren. MEN. I väntan på beställningen av nya möbler tar jag det som det kommer. 2 dagar kvar av detta året och de ska jag spendera på jobbet och avslutningsvis med fina vänner och bubbel. Som jag har längtat efter 2012!! Det kommer bli bra de här :)


Nyår 2007/2008







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?