DO YOU REMEMBER WHEN WE PLAYED WITH DOLLS? DRESSED THEM AND GAVE THEM MILK.

2011





Jag har suttit och läst igenom mina inlägg från december förra året. Och allvarligt, jag hänger ju inte med! Måste tiden gå såhär himla fort? När jag läser det jag skrev känner jag precis den känslan som jag gjorde medan jag skrev dem, jag vet precis vad jag gjorde och det känns som om det var igår jag gjorde de sakerna. Men det var ett år sen, ett helt år, 52 veckor, 365 dagar och en himla massa timmar. I somras ville jag bara att 2011 skulle vara över, för att kunna börja på ett nytt år. Men nu när det bara är några veckor kvar så får jag panik och undrar, vart tog tiden vägen? Vad har jag gjort med hela detta året? Givetvis en massa bra saker men jag hade velat göra så mycket mer! Det vill man väl alltid, och frågan är: Kommer tiden gå fortare ju mer man känner att man vill hinna med och göra? Det är otäckt, då kommer jag ju snart vara 40! 


 
liten tjej med världens bästa popla.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?