BACK IN BUIS'

2011



Aaaahh vilken träningsvärk jag har!! Fast jag förtjänar inte mer efter en galet lat sommar med överdrivet mycket mat, onödiga massor av godis och alldeles för lite träning. Men med att jobbet började igen i måndags så ska det bli ändring på det. Därav att jag sitter här och troligtsvis inte kommer kunna resa mig utan att grimasera..

Ledig dag idag, dum som jag var så skrev jag en lista igår kväll på allt jag skulle göra idag. Har faktiskt hunnit med nästan halva redan men man bli ju så stressad av det där jäkla dokumentet som ligger på datorn och stirrar på en när man klickar in på onödiga sidor. Haha inte bra. Ska det bli någonting gjort, borde jag nog sätta fart så jag har resten av dagen ledig och kan göra de roliga planerna istället! :)









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?