What a weekend

2010



Åh vilken skön helg jag har haft! Måste börja med att få säga det.
Jag har jobbat sex helger i rad och varit ledig sammalagt två dagar på sex veckor, så den här helgen, då jag skulle få vara ledig fredag, lördag och söndag har jag sett fram emot. Och så bra det blev.

I torsdags blev jag ett år äldre, jobbade dock hela dagen men ett blombud och lite födelsedagsbesök på jobbet gjorde det inte så mycket. När jag hade slutat hämtade syster Hannah upp mig och vi hade en myskväll hemma hos henne med pizza, massa godis och en flaska vin. Fredag och lördag har jag mest tagit det lugnt, tapetserat färdigt (okej, nästan.. ett par våder kvar i köket). Igår hade jag kalas och på kvällen kom det hit massa härliga brudar ett par timmar innan vi begav oss mot folkets hus i blomstermåla. Ont i fötterna av all dans, och trots att det inte var så mycket folk så hade vi kul! Idag tog jag en låång sovmorgon, vilket var välbehövligt, och mer än att kolla på fotbollsmatch har jag inte gjort. Skön, avslappnande helg och nu är jag redo för jobb igen!

Kvällen kommer jag spendera framför söndagsfilmen med kycklingtaco och tända ljus. Mys med andra ord.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?