Tapetsering på häradshövdingegatan

2010



Igår kväll efter träningen fick jag ett ryck och började tapetsera vardagsrummet, jag har redan målat de tre väggarna som skulle målas med inte orkat ge mig på fondväggen på grund av mönsterpassning (=jobbigt!). Iallafall, satte ett par våder igår och har gjort klart det nu. Skönt, och fint bidde de! Och det är sån jag är, jag får mina idéer och så vill jag att det ska ske nu, nu, nu. Sen tröttnar jag efter ett tag och så står det där halvfärdigt, som köket just nu. Ett par tapetvåder är uppe men visst är det fasen så mycket tråkigare att tapetsera i en enkelfärg än en mönstertapet (trots mönsterpassningen då..)? Sen är jag sån som gärna vill göra allting själv. Jag ber inte gärna om hjälp, och jag skulle ljuga om jag påstod att jag ville ha hjälp också. Anyway, förhoppningsvis är det relativt färdigt på lördag. Stor tjej bli ännu större imorgon, och eftersom jag jobbar 8 - 18.15 så blir det kalas i helgen istället (en liten anlending till det är att jag ska hinna tapetsera färdigt innan familjen kommer och vill se lägenheten.. haha)

Nu ska jag hoppa i jobbarkläderna och bege mig till jobbet för fyra timmars jobb, ha en bra dag!




mormor



Gokväll.

Hörde av Ellen att du jobbar länge i kväll.Vi vågar väl inte komma kl 24 och störa dig och grannarna?????!!!!

Önskar dig en riktigt fin födelsedag.

Vi får väl komma till Konsum och sjunga----var inte stressad för det hela natten.

Sov gott!


Elin

http://elinomi.blogg.se/

Grattis min älskade Jonna! DU är så BRA! och det förtjänar du att få höra var dag!

Jag är nyfiken på din lägenhet och jag vill se den nu nu nu! LADDA UPP BILDER?!?!?!

:D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?