Att lyckas med nåt nytt

2010





Idag är det två veckor sedan jag flyttade och det börjar lika något. Tapeterna börjar komma på plats och det kommer bli så jäkla bra! Hannis, antonia och jag gick och strosade flera timmar inne på ikea idag och trots att inköpslistan var lång var det bara ett par få saker som kom med hem. Måste också bekänna en sak. Jag har snattat idag! En te-sil för 5 kronor.. Fy vilken hemsk människa jag är. Nej, sanningen är den att den lilla rackaren hade gömt sig bakom krukorna som låg i vagnen och jag märkte det inte förrän efteråt. Jag ska betala den nästa gång, jag lovar! Mitt samvete är alldeles för rent för att komma undan med en sån sak. Haha. :)

Massa mat, fika och shopping senare, i nya kilklackade boots (aj!) och fruktansvärd träningsvärk i låren så var det skönt att hoppa i ett skållhett bad. Nu ligger jag nedbäddad i sängen och ikväll känner jag på mig att john blund kommer tidigt för att hälsa på. Innan dess slänger jag upp ett inlägg som jag skrev tidigare kväll. Godnatt!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?