Vilken talang fick jag ärva?

2010





HAHAHAHA. Någon som är förvånad? Jag förstår inte! Varför ger jag mig ens in på att baka när jag vet att det alltid slutar på detta sättet? De som känner mig vet att jag verkligen inte kan laga mat eller baka, tro mig, jag skulle verkligen vilja men det går bara inte. Kan man inte ens lyckas med en omelett utan att det luktar bränt i hela köket, koka makaroner, steka färdiglagade köttbullar, göra ragger av färdig mix eller som i detta fall, en vanlig muffinssmet helt enligt receptet, ja då borde man nog börja fundera på att lämna köket åt någon annan. 

MEN, envis som jag är så ger jag inte upp. Idag gav jag mig fasen på att jag skulle lyckas hur mycket det är skulle krävas. Efter många försök, mycket pill, många timmar och ägg senare så började det äntligen likna något! 

(trumvirvel..)

TA-DAAA! prinsess minicupcakes till ett års kalaset imorgon :)


 







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?