Tänk om kärlek var enkelt.

2010








Jag vet att jag skriver väldigt mycket om tankar och känslor, och att det ibland kan verka vara lite negativt och tråkigt. Jag är en väldigt positiv och glad människa egentligen, skrattar alltid och undviker gärna att visa när jag känner mig deppig och nere. Jag håller det hellre för mig själv och skriver sedan om det. För ni skulle veta hur mycket jag skriver som jag inte publicerar, texter som bara är till för mig själv att läsas. Kärlek tänker jag fortsätta skriva om. Och ibland är kärlek svårt. Ibland sårar den men jag ska försöka bli lite mer positiv. För ibland är ju kärleken faktiskt härlig också. De stunderna gäller det att ta vara på och gömma i ett litet rum i hjärtat för att ta fram och le över när man känner sig lite ensam och övergiven.





Elin

http://elinomi.blogg.se/

JONNA! I love you! <3

We need to talk, okey? <3

jag saknar ihjäl mig efter dig och vill diskutera och analysera kärlek med dig i timmar, som bara du och jag kan! puss mitt hjärta! <3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?